lauantai 21. syyskuuta 2013

Moccamaster ja Tefal-silityskeskus...

Lisäsin hieman kokeilujen haastavuutta ja lähdin minintämään pitkään harkitsemiani kodinkoneita, joita olen suuresti nukkiksiini kaivannut. Olen etsinyt nykyaikaista minikokoista silitysrautaa, mutta sen ainoan minkä satuin bongaamaan oli niin suuri pettymys, että jäi ostamatta. Hinta-laatu-suhde ei kyseisessä tuotteessa kohdannut. Olen ostanut yhden nykyaikaisen kahvinkeittimen Suureen kartanoon, mutta se on espressokeitin ja olen kaivannut kovasti jonkunlaista versiota ihan tavallisesta kahvinkeittimestä. Nykyään Moccamastereita on todella pirteän värisinä, josta lähdin ajatusta viemään eteenpäin. Silitysraudan mallina käytin silityskeskusta joka löytyi omasta takaa. Moccamasterin mallina käytin netistä löytämääni kuvaa ja myös meidän omaa keitintä, joka tosin on termoskannullinen versio.
      Moccamasterin materiaalit löytyivät "roskalaatikostani", joka sananmukaisesti sisältää roskia joita olen säilönyt vastaisuuden varalle askartelua varten :-). Keittimen runko on Fimoa. Silitysrauta on Fimoa ja johdot on virkkuulankaa.
Mukava projekti kaiken kaikkiaan! Moccamaster löysi paikkansa isovanhempien ruokailutilasta ja silityskeskus meni Suureen kartanoon. Adalmina on hommannutkin jo silityslaudan jokin aika sitten ja nyt löytyi silitysrautakin :-) .






2 kommenttia:

Kiitos kun piipahdit kurkistamassa miniatyyrimaailmaani <3 !
Thank you for stopping by at my miniature world <3 !